تا پایان سال؛ 206 تيپ دو وارد مدار توليد مي‌شود
 

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه توليد اين محصول تا پايان سال، 50 هزار دستگاه  و ميانگين توليد روزانه آن 400 دستگاه اعلام شده است.

در صورت تامين تمامي قطعات به تيراژ مورد نياز خطوط ايران خودرو و تقاضاي بازار، اين محصول بيش‌تر از اين هم توليد خواهد شد.

به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، بخشي از قطعات موتور تي يو 5 هنوز از خارج خريداري مي شود كه برنامه ريزي هاي لازم انجام شده و به زودي اين بخش نيز داخلي سازي خواهد شد.

همچنين به دليل تمايل جامعه به موتورهاي قوي تر با شتاب بيش‌تر، برنامه خودكفايي موتور تي يو 5 خيلي زودتر شروع شده و به نتيجه رسيده، اما خودكفايي موتورتي يو 3 نيز كه بر روي تيپ دو  206 نصب مي شود آغاز و تا 70 درصد انجام شده و ادامه دارد.

با تكميل شدن برنامه  خودكفايي موتورهاي تي يو 3 تا قبل از پايان سال جاري، 206 تيپ دو نيز بار ديگر در خط توليد قرار مي گيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 292
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 13057
بازدید کل : 462771
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2